Pla d'empresa

El pla d'empresa és un document que serveix perquè l’emprenedor interioritze i millore el coneixement sobre tots els aspectes de la gestió empresarial que necessitarà controlar per a assegurar l'èxit i supervivència de la seua iniciativa.

A través del pla d'empresa, l’emprenedor simula una situació de viabilitat de la seua empresa tenint en compte un escenari intern i extern. Els escenaris de posada en marxa, a pesar de ser simulacions, es fan sobre la base d'un coneixement real del mercat, de manera que, a través de l'estudi de la viabilitat, l'èxit de la iniciativa dependrà fonamentalment del grau de compromís del promotor de la idea.

Aquest document, a més, té una importància vital perquè l’emprenedor tinga accés a la major part dels recursos de suport a l'emprenedoria:

  • Centre de Creació d'Empreses
  • Microcrèdits 
  • Ajudes i subvencions
  • Concursos i premis 
  • Altres fórmules de finançament: àngel inversor...

En el gabinet d'ocupació donem assessorament integral sobre cada un dels passos de realització del pla. A continuació et proposem un model a seguir:

  • +34 96 590 9828 | +34 96 590 9795
  • gipe@ua.es
  • Local 1 Zona comercial. Universitat d'Alacant.
    Ctra. Sant Vicent s/n.
    03690 Sant Vicent del Raspeig (Alacant)
  • dl.-dv. 9:00h a 14:30h
Aquesta web utilitza cookies…+info