Àrea de Pràctiques del GIPO

botó comunitat whatsapp activitats d'Ocupació UA

L'objectiu del Servei de Pràctiques GIPE és oferir a els/les estudiants de la Universitat d'Alacant la possibilitat de realitzar pràctiques extra-curriculars remunerades i d'aquesta manera puguen completar, desenvolupar i aplicar de manera efectiva els coneixements obtinguts en els estudis de Grau, Màster i/o Títol propi. Amb aquest propòsit el nostre equip contactarà amb el teixit empresarial, entitats i organismes públics i habilitarà els recursos necessaris per a puguen dur-se a terme.

Informació per a els/les estudiants.

Per a això comptem amb una Borsa de Pràctiques per a estudiants, a la qual pots inscriure't si tens superats el 50% dels crèdits de qualsevol Grau  de la UA o si estàs matriculat/a en un Màster Oficial o Títol Propi de la UA.
 

Informació per a Empreses/Entitats

Si desitja incorporar un/a estudiant en Pràctiques de la UA, en la seua empresa, el GIPE disposa d'una Borsa de Pràctiques per a Empreses en la qual s'inscriuen aquells/as estudiants que es troben finalitzant els seus estudis de Grau o cursant un Màster o Títol Propi de la UA.

L'empresa o entitat acull al/l'estudiant que millor s'adapte al perfil sol·licitat, a través de la signatura d'un conveni de col·laboració educativa amb la Fundació General de la Universitat d'Alacant.
 

Contacte

Mª José Parra , Responsable del Servei de Pràctiques GIPE.

Mª Teresa Gómez , Servei de Pràctiques GIPE.

Ana Tortosa , Tècnic de Gestió GIPE.

Tfno. 965909828 / 965903887

  • +34 96 590 9828 | +34 96 590 9795
  • gipe@ua.es
  • Local 1 Zona comercial. Universitat d'Alacant.
    Ctra. Sant Vicent s/n.
    03690 Sant Vicent del Raspeig (Alacant)
  • dl.-dv. 9:00h a 14:30h
Aquesta web utilitza cookies…+info